if i had only felt how it feels to be yours then i would've known what i was living for

För exakt fyra månader sedan stod jag i ett fullsatt Friends Arena och tittade på One Direction aka life savers och hade the time of my life. Jag har faktiskt aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Runt 21.30 så fick jag dock en hjärt attack när Harry Styles vinkade till mig, han kollade mig rakt i ögonen och vinkade. Konserten var ett lycko rus utan dess like och efteråt drabbades jag av den så kallade "post concert depression". Dagen efter när min pappa frågade om den var bra så nickade jag bara eftersom att jag kännde att tårarna var nära på att komma. Det värsta var att inte veta när eller om man skulle få se dom igen men sen efter ungefär en vecka så släpptes nyheten om Where We Are Tour och då lyckades jag få tag på nya biljetter till konserten dom har i wembley arena i London. Så nu ränkar jag ner till den sjunde juni då jag kommer bli världens lyckligaste igen.
Postat av: Emmy

Ååååh jag ooockså! Vart satt du?? :)

2013-09-08 @ 18:59:53
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Mathilda Carlström

Ofta redan 4 månader!?!?!? Shiiiiit vad tiden springer förbi! 8 månader kvar till nästa konsert då! Kommer ju gå jättefort men på ett sätt vill jag inte att den dagen ska komma eftersom att då har man inte längre något att längta till om du förstår vad jag menar. Men åå jag längtar både tillbaka och fram till nästa! x

2013-09-09 @ 19:10:27
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: