The ground outside is turning white

 
(sommar bild för att jag saknar sommaren)
 
Jaha här satt jag och hade det trevligt och spelade the sims och råkar snegla ut genom fönstret och där var den. Den första snön. Nu är jag så arg att jag nästan gråter alltså det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag hatar vintern. Jag har gjort en hel omvändning från att ha älskat vintern och snön när jag var mindre till att nu bara ha ren och skär hat för den. 
 
Min lilla hat utveckling lär ju ha på börjats när jag insåg att vintern inte bara var lek och bus utan den gjorde allt så otroligt komplicerat. Jag har vuxit upp med att cykla överallt och även på vintern men dom senaste vintrarna har det nästan varit helt omöjliga att cykla pga hur mycket snö det har varit. Det värsta är när det blir snö och den smälter så att det blir slask och så går alla och cyklar i det och sen fryser det på igen så vägen blir ojämn med bucklor och sen lägger det sig ett tunt lager snö över det så har man värsta mördar-vägen. Nej tack säger jag. Hade jag bara haft pengar hade jag tagit mitt pick och pack och dragit iväg till värmen, men jag är fast här i ett vitt helvete. Det är skönt att jag har tagit studenten och slipper passa bussar till skolan för det var verkligen det värsta. Försenade bussar, inställda bussar, vältande bussar, snö stormar. Usch. Nej jag är glad att jag slipper det den här vintern, riktigt glad. 
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

härlig sommarbild :)

sv: Kul att du gillar tavlan :) Vet tyvärr inte har fått den i present :/

2013-10-18 @ 17:17:40
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Celine

Vilken härlig bild :)

2013-10-19 @ 14:11:36
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: