Sunsilk goodiebag

Igår vaknade jag upp efter att ha drömt att jag hitta mitt leg i min jackficka och gick direkt och kände i fickan och där låg det. Så då kunde jag äntligen hämta ut min goodiebag jag fick från sunsilk. Har inte hunnit tvätta håret än men sprayade i lite olja och håret blev riktigt mjukt vilket är en härlig kännsla när man som jag har ganska slitet hår. Är helt säker på att det kommer bli ännu mjukare efter en shampo och balsam behandling. 
 
Jag är ganska säker på att ingen har missat tävlingen sunsilk har här där du kan vinna en resa för dig och fem vänner till hollywood. Ladda upp din finaste hollywood frisyr så är du med och tävlar. Hur underbart vore det inte att få åka dit liksom! 
Postat av: hanna

åh det där kanske man borde testa :D

2013-10-28 @ 12:09:06
URL: http://fitnessinspiration.webblogg.se/
Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?:)
Kika in lite snabbt hos mig då :D

2013-10-28 @ 14:21:55
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: