Story of my life

 

Och dom har gjort det igen "Story of my life" är ju hur fin som helst. Jag gillar att dom låter mycket mer vuxnare i deras musik och deras röster också så klart. Jag satt på bussen på väg hem ifrån uppsala när det var ungefär en halv timme kvar till att den skulle ha premiär på NRJ och då hade jag 9% batteri kvar på mobilen, så istället för att lyssna på musik hela vägen så blev det en tyst resa. Men det var det helt klart värt för precis när jag började cykla hem från bussen så spelades den för första gången. Hur underbar som helst. Nu spelas den på repeat här hemma. 
Postat av: Emmy

Den är så himla bra!! One Direction är fööör grymma ju!

2013-10-25 @ 21:35:57
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: