Live your life the way you want to live it

 
Sitter i sängen och blänger ut på en grå trist himel. Vanligt vis är det här mitt favorit väder, men jag hade tänkt ta med kameran ut idag igen och försöka fota om de bilder jag förlorade igår. Men igår var det klar blå himmel och sol och idag är det mulet och på gränsen till regn. Det är inte mycket jag kan göra åt vädret dock så jag får helt enkelt vänta och hoppas på att löven är kvar nästa gång det blir sol igen. Man vet ju inte det kan går fort, poff så är dom helt plötsligt på marken i en brun-aktigt gegga.
 
Har lite lust att spela the sims men mitt spel har en vana av att krångla så jag vet inte om jag orkar starta det, det tar ju ändå sin lilla tid att starta upp det. Det brukar ofta hänga sig och fastna när man är inne och skapar en sim så det är ju lite bittert. Jag får nog ta och redigera lite fler bilder istället, har tänkt att när jag har framkallat alla sen så ska jag sätta upp dom på väggen ovanför sängen och förhoppningsvis så kommer det täcka en stor del av väggen. Men än så länge har jag bara hunnit med ungefär 90 bilder på 4 dagar, men det tar ju sin lilla tid så jag får ha lite tålamod antar jag. 
Postat av: julia

Åh denna bilden var så himla fin verkligen! :) Hösten är så fin synd bara att den försvinner så fort.

2013-10-14 @ 18:46:12
URL: http://juliapham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: