Let's be weird together

En gammal bild jag hitta på i arkivet. 
 
Har tänkt ganska länge nu att jag ska beställa bilder från fujifilm, det blir liksom så mycket roligare när man kan rama in bilderna eller vad som helst som man inte kan göra när dom ligger på datorn/mobilen. Är bara så extremt lat av mig att jag inte orkar redigera några bilder direkt. För när jag redigerar bilder så är jag så pass dum att jag inte sparar dom i orginal storleken så jag sparar dom anpassatt till storleken jag har när jag laddar upp här på bloggen. Det dåliga är att dom bilderna blir för lågupplösta när man sedan ska beställa hem bilderna så jag måste helt enkelt göra om allt från början igen. Men nu har jag trot eller ej börjat spara i både orginal storleken och den storleken jag har till bloggen så att jag ska slippa detta krångel i framtiden.
 
Idag är det för övrigt 6 månader sedan jag blev 19 och exakt 6 månader tills jag fyller 20. Herre gud vad tiden går fort. Folk tycker fortfarande att jag ser ut som 16 dock, men men. Jag har väl inte riktigt nått den åldern då jag tar det som en komplimang, men den dagen kommer nog snart den med. 
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Sv: Lycka till!

Så himla fin blogg! Jätte fina bilder du tar :)

2013-10-09 @ 14:45:52
URL: http://eli.webblogg.se
Postat av: Nathalie

Sv; Jag har bara biljett till den 13 och har yellow då!

2013-10-09 @ 18:10:26
URL: http://nathalieo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: