I'll follow you into the dark

Eftersom vi nu går mot mörkare tider igen så tänkte jag att bloggen får hänga med lite utseendemässigt. Så därför ändrde jag bakgrunden mörkare och så bytte jag bilden i menyn mot en knasig bild på mig själv och gjorde en ny header. Jag är hel nöjd så jag hoppas att det ser bra ut i era ögon också haha annars har jag misslyckats lite. Hur som helst idag köpte jag två par nya tränings skor idag på intersport, tänkte att jag kunde slänga in en liten bild på dom imorgon. Båda två var på rea och orginal priset var 1300kr och 800kr men nu kostade båda 499kr styck, vilket kap liksom. Men jag ska ta och återgå till att ladda ner lite simmar för ikväll ska det spelas the sims 3 för glatta livet. Vi hörs.
Postat av: Milina

Snyggt!

2013-10-17 @ 02:28:55
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: