I would give you the moon if I could


Igår fick jag hem två av skalen jag beställde från ebay för nån vecka sedan. Älskar att det är så otroligt billigt på ebay, tror dessa kostade ungefär 15-20kr styck med gratis frakt. Hade jag köpt liknande skal på en svensk sida hade dom säkert kostat runt 199kr styck plus 29kr frakt eller något sådant, så där sparade jag in många slantar. Väntar fortfarande på några till grejor jag beställt, det har blivit lite mycket nu och jag håller knappt koll själv haha men nu får det bli ändring. Jag får ta och ta mig i kragen och försöka minska ner på ebay shoppingen för jag tror nog inte jag kan sluta helt.
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

så fina och bra pris :D

2013-10-25 @ 20:48:56
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: ZAYN

åååååh har du länk till dom?? och är de till iphone 5 btw? ^^ en sista fråga, HAR DU HÖRT STORY OF MY LIFE OMG???? :D

Svar: nej har tyvärr ingen länk :/ nej de är till 4s :)JAAAA OMG BÄSTA :D
juliafrida.se

2013-10-25 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: