Gårdagen

  
Sitter och kollar på idol reprisen från igår och gud min tröja är ju synlig i nästan varje bild. (kolla andra bilden precis där de står "gabriel" där är jag haha) Jag funderar på om det var ett smart eller ett dumt val haha. För att sammanfatta gårdagen så var det jätte kul, vi fick platser längst fram till vänster ( vilket motsvarar höger i bild då haha ) så vi såg jätte bra så klart! Jag fick galet ont i ryggen av att sitta o sträcka på mig i 3 timmar haha o på den väldigt suddiga bilden med Gabriel så står jag ju lite som en hösäck usch på mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag antar att det bara är att kolla reprisen och kolla efter tröjan som lyser upp alltihop så ser ni mig haha. En sak till bara; jag blir alltid så otroligt nervös när jag ska prata med någon typ av känd person och min röst blir as konstig och usch nej jag vet inte.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: