Five months ago

 
Jag har skrivit om det här varje månad nu och idag är det exact 5 månader sedan jag var så där lycklig som bara dom fem killarna kan få mig att bli. Som tur är får jag uppleva den lyckan igen nästa år tre gånger till och med. Men den "post concert" depressionen kommer sänka mig snabbare än isberget sänkte Titanic. Fem månader tog det också för mig att märka den här Zarry kramen och om jag skriker nu alltså. Jag shippar Zarry så mycket att jag skulle kunna lägga mig ner och dö så nu när jag såg det här så har det stigit mig åt huvudet. Är fortfarande riktigt förbannad att jag inte tog med mig kameran för dom kollade inte ens noga i min väska så jag hade nog kunnat få in den. Men men bättre lycka nästa gång antar jag.
Postat av: Linneaellinore - FOTO

Sv:Åh tack snälla!! :)

Gud vilken fin blogg du har!:)

2013-10-08 @ 22:31:41
URL: http://linneaellinore.blogg.se
Postat av: Nathalie

Sv; Åh tack!

Ska du se dom när de kommer till Sverige 2014?????

2013-10-09 @ 13:43:12
URL: http://nathalieo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: