Every ending is just a new beginning.

 
Började morgonen eller rättare sagt förmiddagen med att redigera bilder precis som igår. Har kommit fram till juni och min bästa vän Sofias student. När vi stod och väntade på hennes flak så kom de här med facklor och allt möjligt så var bara tvungen att fota dom. Men dom fick inte vara kvar i tåget utan fick åka åt sidan eftersom det var alderles för farligt. Så kan det gå. 
 
Spenderade i stort sätt hela dagen hos Sofia. Hon har ont i både rygg och nacke och har haft det ett bra tag så jag köpte med lite Ben & Jerry's glass och tog med. Vågade prova en ny sort för en gångs skull "Fairy nuts" och den var super god, top 3 helt klart. Är alltid lite rädd för att prova nya smaker, eller rädd och rädd, dom kostar ju ändå nästan 50 kr så det känns lite onödigt ifall jag skulle köpa någon smak som jag inte gillar, men nu chansade jag och det var tur. Nu ska jag ta och fortsätta redigerandet, och det kommer ta sin lilla tid.
Postat av: Make the seconds count

Haha kan förstå att de inte fick fortsätta.. xD

2013-10-11 @ 10:09:21
URL: http://makethesecondscount.blogg.se
Postat av: Irma

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

2013-10-11 @ 11:34:25
URL: http://granboms.blogg.se
Postat av: Sofia

Vilken cool bild, diggar den! :) BTW vilken trevlig blogg du har :) Kika gärna in på min:)?

2013-10-11 @ 23:45:21
URL: http://Sofiiianilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: