EBAY

 

(de senaste jag klicka hem från ebay)
Usch det är allderles för lätt att beställa hem grejer från ebay, och det är löjligt billigt också. Jag såg den här VOGUE mössan på någon hemsida där den kostade 179kr med frakt, men så hitta jag den på ebay för ungefär 60kr så då är det ju självklart att jag klicka hem den. Sen beställde jag några nagelack penslar och mobilskal ugh, nu får det vara nog haha.
Postat av: Mathilda Carlström

Jag har aldrig vågat beställa något från ebay haha, är rädd att det inte ska komma fram :P Kanske är dags att våga sig på en order!

sv: Den var asgod!! Det blev ju typ som sorbet nästan, satt och slickade så långt ut runt munnen jag kunde typ haha.

JAG ORKAR INTE!!!! Ellinor skickade en bild på biljetterna... trodde jag skulle dö, det är verkligen på riktigt nu!!! Den veckan alltså... Kommer ju smälla av dagen innan planet lyfter till London. Ingen sömn den natten haha. Jag ska gå den 14:de. Vi fick dock platser på läktaren, sektion 207.. men red 1 hihu men ändå vi är ju där och det är allt som spelar roll!!

Det var ganska tur att vi fick till den andra konserten för vi har skolavslutning på fredagen. Då är det fest ;) och sen är det fest på lördagen också såklart! fasiken att jag inte är 18 då... :P x

2013-10-01 @ 19:01:09
URL: http://mcarlstrom.blogg.se/
Postat av: Alicé

Åh vad snygg!

sv: Tack, jag med hihi :)

2013-10-01 @ 22:09:42
URL: http://aliceerikssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: