Corfu

Det här inlägget hade nyss en lång fin text som sedan bestämde sig för att försvinna i tomma intet. Så nu är jag ganska arg. Ska i alla fall ta en liten paus i mitt redigerande för idol som börjar snart och senare kanske jag lägger upp några bilder från när jag var i London för tre år sedan. Ska unna mig lite chips och godis nu till idol så jag kan heja vidare Gabriel och George. Jag kommer ihåg att i början av idol audition turnén så gillade jag George mest, men nu tror jag nästan att jag gillar Gabriel liiiiiite mer. Men båda två är mina favoriter och jag hoppas dom går långt i tävlingen. Nej men nu lämnar jag datorn i fred ett tag för jag ska gå och blanda lite dipp - är fortfarande irriterad för att inlägget försvann för det här blev inte alls som jag tänkt mig. 
Postat av: Jag är Sämst

SÅ underbara bilder! :O

2013-10-11 @ 23:58:11
URL: http://jagarsamst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: