Sommaren.

Måste bara säga att det är så grymt skönt att slippa alla dessa tjocka kluffsiga kläder och bara kunna ha på sig något väldigt enkelt. Nu är ju inte denna sommaren världens varmaste, och det kanske både är bra och dåligt. För kallt är inte skönt och samma med för varmt. Det har varit ganska lagom ändå. Oh well så här ser jag ut idag - är det ens värt att skapa en ny kategori för detta? Hm.. jag tror jag ska göra en "outfit" kategori, det kan vara roligt att kolla tillbaka på. Det kommer dock inte bli någon "dagens outfit" bara liksom nån gång så här då och då när jag orkar slänga in något. Mesta dels går jag ändå bara omkring i min One Piece för det skyddar bäst emot myggen, och fy va mycket det finns nu.
Postat av: Adina M

Avgudar tröjan!

2013-06-16 @ 20:06:51
URL: http://mickelssonadina.blogg.se
Postat av: Mathilda

sv: Tack det var så himla himla bra!! Men nu är jag hemma och det är faktiskt riktigt skönt det också. Att hoppa in i duschen efter 25 timmar på en buss var ett riktigt halleluja moment så att säga haha :)

Vart ska jag se den vinen? Jag känner mig så efter nu typ det första jag gjord enär vi bar på svensk mark igen var att kolla mitt favorit 1D konto på instagram för att se vad dom har för sig nu haha. Möttes av massa bilder på dem shirtless så det var ju inte helt fel hehehe.

Åå vi kollade på tiatnic på bussen så himla fin film jag gråter alltid!! Jag sov dock när dom startade den men vaknade lagom till att se delen då allt sjunker och det var visst nog för min emotionella stabilitet.

Hur har du haft det den senaste veckan då? Party lästa jag ju i alla fall! x

2013-06-17 @ 17:17:04
URL: http://mcarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: