Soul mates

Well jag är en Zarry shipper. Därav har jag köpt en mini Harry och nu för nån dag sedan kom mini Zayn också. Men nu ska Zayn gifta sig, men inte med Harry. Men jag gillar Zerrie men det känns så konstigt ändå, Zayn är knappt ett år äldre än mig och ska redan gifta sig och själv har man aldrig ens haft pojkvän. Men han har en röst som en ängel och ser ut som en modell så jag är inte förvånad haha. Och Zarry är soul mates
 
Har typ inte bloggat mycket alls på sista tiden. Men varje dag är den andra lik, jag har inte börjat söka jobb ännu dock för jag har inte gått på CV kursen jag ska på hos arbetsförmedlingen men förhoppningsvis så får jag det skrivet och kan söka en massa jobb innan uppföljningen. Just nu skulle jag verkligen vilja ha ett jobb för jag gör verkligen ingenting om dagarna. Det behöver liksom inte vara ett heltidsjobb utan bara några dagar i veckan så man får ihop lite pengar att klara sig på o sådär. Det skulle vara kul att kunna shoppa loss i London nästa år när jag åker dit för att gå på One Direction konserten i Wembley.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: