Let's dance

Igår runt klockan 15.00 åkte jag och min lilla mor till Stockholm för att gå på let's dance. Sändningen började så klart 20.00 och innan dess fick man gå runt och mingla och dricka vin, jag kan ju tala om att jag tog en klunk och jag har inte ändrat min åsikt angående vin. När let's dance sen var slut fick vi varsin goodiebag med lite ditt och datt i (visar i nästa inlägg) och bara den måste ha varit värd över 200 kr. Det slutade klockan 22.45 och sedan blev det att börja den långa resan hem, och för att göra det långa kort så var vi inte hemma förns 03.00 i natt. Och nog var jag trött. Jag fotade några bilder men man fick inte fota under sändning så det blev bara lite i pauserna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: